‘Van Duijnen zet klanten op de eerste plaats, dat vinden we bij Nestlé belangrijk’
“Bij het uitdragen van onze koffeconcepten Nescafé en Starbucks is Van Duijnen een belangrijke partner van Nestlé Professional. We werken al vele jaren samen en hebben een sterke vertrouwensband, dat is essentieel om gezamenlijke waarde te creëren.”
“Nescafé is het meest gedronken koffemerk ter wereld en Starbucks is ook wereldwijd bekend dankzij de sterke merkidentiteit”, vertelt Robert Leenders. Hij is keyaccountmanager bij Nestlé Professional, de zakelijke tak van Nestlé, het grootste voedingsen drankenbedrijf ter wereld. “We leveren onder andere Nescafé en Starbucks bij bedrijven, horecagelegenheden en instellingen.”
Robert Leenders, keyaccountmanager Nestlé Professional.
Ontzettend blij met samenwerking
Leenders: “Omdat Van Duijnen de klant echt op de eerste plaats zet, goed is in het onderhouden van duurzame relaties en goede service biedt, is het al jarenlang een betrouwbare partner voor ons. Bij Van Duijnen zijn de concepten Nescafé en Starbucks in goede handen. Onze klanten profteren van deze samenwerking, want ze krijgen een gevarieerd aanbod van Nescafé instantkoffe en Starbucks koffebonen, samen met de goede service en koffieautomaten die Van Duijnen aanbiedt. Alleen door onze krachten te bundelen hebben we zulke tevreden eindklanten, dus we zijn ontzettend blij met de samenwerking met
Van Duijnen!”
Lees ook: NESCAFÉ Plan 2030 investeert miljard in duurzame koffieteelt