Geluk in een kopje
We genieten in Nederland steeds vaker van een luxe kop koffie. Misschien nog wel meer dan voordat Corona begon, want koffie is een genietmomentje binnen handbereik.
Dus niet de standaard koffie, cappuccino of espresso! We willen ook een Latte Macchiato, Lungo en Flat White. Of toch liever een Ristretto? Hoe dan ook, de trend van al die varianten koffie – ontstaan in de horeca – is nog lang niet voorbij. Sterker nog, wij zien dat het grote koffieaanbod ook de zakelijke markt heeft bereikt.
De onzichtbare arbeidsvoorwaarde
Op steeds meer kantoren wordt aandacht en budget besteed aan het meer divers maken van het koffieaanbod. Koffie is niet alleen maar een warme drank die we drinken, het is een onzichtbare arbeidsvoorwaarde. Want als de koffie op kantoor niet goed is, reken dan maar dat we daar over klagen!
Koffie (en thee) is beleven
Machines met een horeca uitstraling vallen in de smaak, vooral bij innovatieve bedrijven. De standaard vierkante machine is steeds vaker niet meer goed genoeg. We willen niet alleen de kwaliteit van de koffie proeven, we willen het ook uitstralen met de machine en de inrichting van de koffiehoek.
We kiezen dan ook steeds vaker voor verse melk in plaats van het bekende melkpoeder. En ook losse thee wint aan populariteit. Want thee en koffie drinken op het werk, dat doen we al lang. Maar thee en koffie ‘beleven’ achter je bureau of met je collega’s (op anderhalve meter afstand)? Dat is helemaal van nu. Daarmee creëer je als werkgever toch wel een dagelijks geluksmomentje voor je medewerkers. En voor jezelf natuurlijk.
Wist je dat Van Duijnen al bijna 80 jaar zorgt voor geluk in een kopje? Wij zetten onze ervaring graag in om ook jouw medewerkerstevredenheid te verhogen met behulp van goede koffie, lekkere thee en verfrissend water!