‘Je klanten in de winkel met een kop koffie langer vasthouden.’Het is niet overdreven om te zeggen dat het in de retail van levensbelang is…
KlantverhalenDe koffieautomaat als ontmoetingsplek bij Holex FlowerWat hebben bloemen en koffie met elkaar te maken? Beide producten horen vers te zijn.…
KlantverhalenWij zijn volledig ontzorgd met ‘Meneer Van Duijnen’“Toen we bij Smart Packaging Solutions nieuwe koffieautomaten wilden aanschaffen, heb ik meegedaan aan een…
Klantverhalen‘De koffie van Van Duijnen levert veel positieve energie binnen ons bedrijf.’Sjoerd ten Asbroek is werknemer bij Decathlon Arena in Amsterdam. Hij is er van overtuigd…
Meedenken over het belang van goede koffie op het werkMeedenken met veranderende wensen en beste oplossingen, Frank Ooijevaar (facilitair verantwoordelijke) van Claudia Sträter vertelt…
Klantverhalen‘De start van een mooie samenwerking.’Manutan in Den Dolder levert al jaren een breed assortiment magazijn-, werkplaats- en kantoormeubels. Begin…
KlantverhalenBij FarmCamps is elke tent voorzien van een Lavazza apparaatHet concept van FarmCamps is een avontuurlijke vakantie op de boerderij in een super de…
KlantverhalenDuurzame koffie voor een bijzonder circulair conceptDit bedrijf uit Rijsenhout verzorgt de afvalinzameling en –verwerking van een aantal gemeenten rond Amsterdam.…
KlantverhalenAls je het geluid hoort van gemalen bonen, dan weet je dat het vers isEen klant moet zich koning voelen, en niet zijn.” Aan het woord is Wouter Jongerius,…